Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ
OBCHODNÍ PODMÍNKY, GDPR. REKLAMAČNÍ ŘÁD
Všeobecné obchodní
podmínky pro vytvoření fotorealistické vizualizace interiéru
Podnikající
subjekt (zhotovitel):
interier-od-luci.cz,
Jaroslava Devienová s místem podnikání Šípková 813, Štětí 411 08
IČO: 02247496
Obecná ustanovení
- Tyto všeobecné podmínky upravují
práva a povinnosti zhotovitele vizualizace a klienta blíže specifikovaného
v odstavci 2 tohoto článku, při vypracování fotorealistického návrhu
interiéru na základě objednávky klienta.
- Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou
závazné pro ty klienty, kteří jsou fyzickými nebo právnickými osobami, kterou
nejsou podnikateli, jakož i pro podnikatele, kteří si služby návrhářského
studia objednají nikoliv v souvislosti s jejich podnikáním. Tyto
obchodní podmínky upravují vztahy mezi klientem a zhotovitelem týkající se
úplného vytvoření fotorealistické vizualizace či 3D návrhu interiéru pro
klienta a vztahy zhotovitele a klienta s tím spojené.
- Veškeré vztahy mezi zhotovitelem a
klientem, které nejsou těmito všeobecnými podmínkami upraveny, se řídí,
příslušnými ustanoveními zákona č. 40ú1964 Sb., občanského zákoníku. Přednost
před těmito obchodními podmínkami mají ujednání obsažená v objednávce
služeb či ve smlouvě o dílo, uzavřené mezi zhotovitelem a klientem.
Předmět díla
- Dílem se rozumí zhotovení vizualizace
interiéru bytového prostoru.
- Dílem se rozumí i poradenská činnost.
- Zhotovení díla je vždy dle
individuálních požadavků klienta.
Cena
- Cena za dílo je uvedena v sekci
Ceník, individuální požadavky jsou zpoplatněny zvlášť, vždy po vzájemné dohodě.
- Výsledná a odsouhlasená cena klientem
je stanovena jako pevná a pak již neměnná.
Splatnost a platební podmínky
- Po odsouhlasení ceny je klient
povinen uhradit zhotoviteli zálohu na vytvoření jeho vizualizace ve výši 50%
z ceny díla a to do 7 dnů od uzavření objednávky.
- Po zaplacení zálohy a dodaní pro nás
potřebných podkladů, obratem klient obdrží termín, kdy bude jeho vizualizace připravena.
- Zbylých 50% do 7 dnů od odeslání
vizualizace klientovi elektronickou poštou, uvedenou v objednávce.
- Při bezhotovostním převodu se cena za
dílo považuje za uhrazenou v okamžiku připsání příslušné částky na účet
zhotovitele, který je uvedený na daňovém dokladu, tedy faktuře.
- Při osobní schůzce lze domluvit
platbu v hotovosti, kdy dokladem o platbě bude pokladní doklad.
- Při platbách je nutné vždy uvést
variabilní symbol, což je vždy číslo vystavené faktury.
- V případě, že se klient ocitne v prodlení
s platbou za zálohu čí hotový projekt, je povinen zaplatit smluvní pokutu
ve výši 0,05% z dlužné částky a to za každý započatý den prodlení.
Převzetí díla, reklamace
- Hotová vizualizace bude předána
elektronicky na emailovou adresu klienta, kterou uvedl při objednávce.
- Klient má právo na dodatečnou
grafickou úpravu dle svého přání.
- Klient je oprávněn dílo nepřevzít,
pokud nebude v podstatných bodech odpovídat parametrům sjednaných
v jeho objednávce.
- V případě prodlení
s předáním hotové vizualizace je klient povinen uhradit smluvní pokutu ve
výši 0,05% za každý započatý den prodlení s tím, že právo na náhradu škody
není dotčeno.
Lhůta zhotovení
- Po zaplacení zálohy je povinen
zhotovitel vytvořit
- s klientem objednávku a závazně si potvrdit termín
zhotovení a v této lhůtě klientovi jeho vizualizaci připravit.
- V případě, že dojde ke změnám ze
strany klienta, které se mohou dotknout vytvoření sjednané objednávky je nutné
počítat, že se může prodloužit termín dodání.
- Lhůta dodání se také prodlužuje o
dobu prodlení klienta s úhradou jakékoliv části ceny díla.
Odstoupení od smlouvy
- Zhotovitel může odstoupit od smlouvy
pokud bude klient v prodlení s úhradou jakékoliv časti ceny díla dle
smlouvy.
- Klient je oprávněn odstoupit od
smlouvy v případech stanovených právními předpisy.
- V případě odstoupení od této
smlouvy je klient povinen uhradit, není-li zákonem stanoveno jinak, cenu díla
poníženou o hodnotu dosud neprovedených prací.
Autorská práva
- Vizualizace, která bude zpracována na
základě objednávky, podléhá ochraně ve smyslu autorského zákona.
- Zhotovitel je oprávněn vykonávat
veškerá práva k dílu, jakož i díla neomezeně užít. Klient nezískává žádnou
licenci k dílu.
- Zhotovitel může své vytvořené
vizualizace použít např. k reklamním účelům a prezentaci své práce, jak ve
formě elektronické, tak tištěné.
Ochrana osobních údajů
- Zhotovitel zpracovává osobní údaje
klientů v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU)
2016/679 ze dne 27.4.2016.
- Zhotovitel je oprávněn vést evidenci
v oblasti designu. Evidencí se rozumí písemnosti, emailová komunikace a
datové soubory, které mu zůstávají pro jeho potřeby.
- Zhotovitel zpracovává osobní údaje
klienta, je-li fyzickou osobou pro účely nabízení dalších služeb na základě
oprávněného zájmu spočívajícího v propagaci služeb a to po dobu dalších 3
let od podepsání smlouvy o dílo.
- Zhotovitel přijal a udržuje přiměřená
technická a organizační opatření tak, aby nemohlo dojít neoprávněnému nebo
nahodilému přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či
ztrátě, neoprávněným přenosům nebo jinému neoprávněnému zpracování, jakož i
k jinému zneužití.
- Zhotovitel je zodpovědný, aby i
účetní firma byla vázána mlčenlivostí.
- Souhlas s poskytnutím osobních
údajů může klient kdykoliv písemně odvolat na adrese: interier.od.luci@gmail.com
- Závěrečná ustanovení
- Tyto všeobecné podmínky se týkají
vztahů souvisejících k objednávce vizualizace interiéru.
Reklamační řád
- Tento
reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace služeb.
- Zhotovitel
odpovídá za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě
s objednávkou a smlouvou o díle. Shodou se rozumí, že služba odpovídá
jejímu popisu a že trvá po uvedenou dobu, dále odpovídá popisu obsaženému
v reklamě nebo ve vzájemné komunikaci, služba je poskytnuta
v dohodnutém termínu a místě.
- Poskytované
služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování. V případě,
že byla vadně poskytnuta služba, má klient právo na bezplatné odstranění této
vady. Nelze-li vadu opravit či odstranit, má klient nárok na slevu z ceny.
- Reklamaci
nelze uplatnit v případě, že klient o vadě věděli před poskytnutím služby
nebo jste vadu sám způsobili zejména porušením Všeobecných obchodních podmínek
pro poskytování služeb a právních předpisů.
- V případě
reklamace je klient povinen neprodleně kontaktovat zhotovitele a to bez
zbytečného odkladu. Reklamaci lze uplatnit ústně v průběhu poskytování
služby, a dále telefonicky, emailem či písemně a to tak, že klient vadu řádně
označí.
- Zhotovitel
reklamace vyřizuje bez zbytečného odkladu, nejdéle však do 30 dnů ode dne
uplatnění. O uplatnění a vyřízení reklamace bude klientovi vystaveno písemné
potvrzení.
Souhlas se zpracováním osobních údajů
- V souvislosti
s novým evropským nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) Vás žádáme o
vyjádření vašeho souhlasu se zpracováním vašich osobních údajů. S každou
přijatou objednávkou udělujete souhlas se zpracováním osobních údajů, které
jsou použity jen ke zpracování vašeho projektu a nejsou použity k žádnému jinému
účelu, tzn. pokud tedy službu objednáte, udělujete automaticky souhlas se
zpracováním osobních údajů.
- Správcem
osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)
2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů
a o volném pohybu těchto údajů je Jaroslava Devienová IČO 02247496